6.24.2010

Reclame amuzant de ingenioase

.

Reclamele sunt deseori respingatoare, insa cand au in spate un mesaj important, o scena amuzanta sau o idee deosebit de ingenioasa, le urmarim cu mare placere...

Agentia media Saatchi & Saatchi din Indonezia nu putea gasi o solutie mai buna pentru o reclama creativa la un aparat electric de tuns parul din nas, produs de catre Panasonic. Stalpii au suferit un branding atent, cablurile devenind chiar parul care creeaza o imagine amuzanta si de efect.
Mai multe poze aici
Animal Planet a initiat aici o campanie care promoveaza fotografiile de foarte buna calitate. Ele ies asa pentru ca sunt facute de "insideri" care stiu exact cum sa-si suprinda semenii...
Mai multe poze aici
O reclama simpla si foarte ingenioasa facuta de Colgate pentru ata sa dentara.
Mai multe poze aici
O serie de imagini captivante, realizate pentru a promova o companie de dans - River North Dance Company. Anatomia se impleteste cu tehnica in patru creatii impresionante.
 Mai puteti vedea trei poze aici
Animal Anti-cruelty League a transmis mesaje puternice cu aceasta campanie. Oare cand vom renunta sa mai chinuim bietele animale? Cand nu vor mai aparea clipuri cu adolescenti frustrati care omoara pisici in scara blocului sau arunca de pe poduri caini absolut nevinovati?
 Mai multe poze aici
Unul dintre cele mai populare jocuri din toate timpurile, Tetris, a avut parte de o noua campanie de promovare in Coreea de Sud.
 Mai multe poze aici
Simplu si eficient. Microproiectorul de la 3M este utilizat si in cele mai mici case. In cazul de fata vorbim despre o casa de porumbei. Porumbelul din poza se respecta, nu gluma.
Mai multe poze amuzante aici
Cam asa arata serviciul de livrare gratuita la domiciliu Ikea, in viziunea agentiei DDB din Berlin. Art director a fost Mikael Strinnhed, cel care si-a imaginat o bucatarie, o camera de copii si un living, toate complet utilate si amplasate chiar in autovehiculul de livrare.
Mai multe poze aici
Iata o campanie publicitara excelenta realizata de catre agentia BMF Sydney pentru clientul Bpay. Mesajul scurt "almost too easy" si pozele cat se poate de ingenioase reprezinta probabil cheia succesului in advertising.
Mai multe poze aici
Implicarea unui fotograf specialist, poate face diferenta. Viziunea sa asupra lucrurilor este cu mult mai detaliata, fapt demonstrat de Manolo Moran, prin colaborarea sa la campania de promovare a firmei de curierat rapid, FedEx. Imaginile vorbesc de la sine, si nu mai este nevoie de o alta prezentare pentru a realiza ce stie sa faca mai bine cei de la FedEx: Livare internationala, la viteza unui click.
Mai multe poze aici

1 comment

mihaeladr spunea...

Am vazut eu una tare la noi. Dupa ce-am intrat in Bucuresti dinspre Ploiesti spre Lacul Tei prin luna mai. Oprim la un stop si copilu' intreaba ce linge o tanti pe un afis publicitar. Tanti lingea o farfurie si reclama era la spalatorie auto. Ha, ha. N-am avut timp sa scot aparatul foto s-o am si eu.