2.10.2012

Cum sfidezi criza; job part-time

.

Salut am gasit inca o metoda de a sfida criza, intra si te inregistreaza pe adresa. http://MixFaq.com?ref=1131906 apoi la inregistrare primesti 5 dolari si inca cate 20 dolari pe zi daca raspunzi la niste intrebari.

 Pentru inceput scrie datele tale pentru inregistrare.
Apoi da la survey,apoi survey no 1,si apoi jos,sub reclama dai din nou survey. apoi iti vor aparea cateva intrebari. bifezi ce vrei tu apoi ok. 
Asa faci si la urmatoarele,survei no2 ,3 si 4. 
Si vei face minimul de dolari pe zi. daca vrei sa castigi mai mult, posteaza link ul de pe afiliate program undeva unde este trafic iar fiecare persoana care se va inregistra pe baza link-ului tau iti va aduce 5 dolari. banii ii poti scoate atunci cand faci 600 dolari, pe care ii poti face in 2 saptamani daca doresti. iti ia doar 25 minute pe zi, nu ai nimic de pierdut poate doar de castigat. Mult succes

130 comments

Carmen spunea...

ideea nu-i rea deloc !
multumesc pentru sugestie.

Anonim spunea...

Buna
Am si eu niste nelamuriri si as dori sa aflu mai multe de la tine..
Cu cata acuratete trebuie completate acele surveyuri ca sa primesti plata?Conteaza daca intr-unul din ele ai completat cu date?Cum verifica ei daca datele sunt de acuratete maxima,asta are vreo importanta anume pentru verificarea datelor si a identitatii?Cred ca pe acolo undeva trebuie pusa problema...Multumesc

Unknown spunea...

raspuns pentru anonim: dragul meu nu vad de ce pui atatea intrebari incearca in fond ce ai de pierdut.

Bogdan spunea...

Buna ideea! Cred ca voi incepe si eu! Poate voi lua niste bani! :D

Ionel spunea...

Sunt de parere ca cei ce stiu a face cat mai multe nu vor muri de foame, uite o sugestie:
Recomanda niste cursuri.

laurentiu spunea...

O sugestie de afacere f buna. Multumim de pont

Costel spunea...

Cateva activitati pentru a imbunatati practica cuiva,nu vrei sa ne recomanzi?

Dzan spunea...

A scos cineva bani cat sa compenseze pentru un job part time din asa ceva?

Alina spunea...

Sincer nu cred ca imi achita factura la intretinere, in schimb imi poate retinte pana la 8 ore zilnic...

stefan spunea...

interesanta idee, poate o sa incerc

Dell spunea...

O sa incerc si eu aceasta idee.Nimanui nu ii strica niste banuti in plus.Mersi de sugestie.

Alexandru spunea...

Foarte interesant!o sa incerc si eu.multumesc

Agentie imobiliara spunea...

eu ma pretez la a ma juca niste jocuri online cu castiguri reale :) din Franta. chiar am castigat o gramda de chestii, si nu platesc decat transportul pana aici, care e fix, indiferent de volum si greutate :) eu zic ca se merita sa castigi un hard extern de 2TB si sa dai 30 de lei pe transport. voi nu?

alexandra spunea...

In fond ce am avea de pierdut? O sa incerc si eu

Diana spunea...

Foarte buna ideea, o sa incerc si eu, fiecare ban in plus conteaza.

Apartamente de vanzare spunea...

Merita incercat :d

Aparate aer conditionat spunea...

astept si eu pareri dak functioneaza sau e vrajela...:|

Masaj erotic spunea...

foarte buna ideea

Bijuterii argint spunea...

Tare ideea ;)

Vacante spunea...

teoria ca teoria..practica ne omoara:)

Cazare pensiuni spunea...

hmm nice :D Interesant :D

Cazare pensiuni spunea...

Hmmm pare interesant :>

Camere supraveghere spunea...

Imi place ideea ;)

Masaj erotic Bucuresti spunea...

foarte tare ideea

Amenajari interioare spunea...

suna destul de ok dar nu cred k as incerca:|

Coafuri spunea...

hai sa sfidam crizaaaa !! :D :))

Vile de vanzare spunea...

Nu m-am gandit la asta pana acu :D

Masaj erotic spunea...

o idee buna...

Epilare inghinala spunea...

Vreau si eu un job part-time dar nu gasesc, ca sa pot sfida criza

Case de lemn spunea...

incercarea moarte nu are;)

Centrale termice pe lemne spunea...

O idee foarte buna :)

Cadouri spunea...

Nice

Dame de companie spunea...

o idee buna,mersi

Ceasuri spunea...

o sfidam cu bani;))

Filmare nunta spunea...

conteaza mult :)

Credite la banca spunea...

Multumesc pentru idee

Program contabilitate spunea...

multumesc de sfaturi;))

Masaj erotic spunea...

destul de buna ideea:d

Fonduri structurale europene spunea...

Super ideea :)

Faianta spunea...

ma intreb cat se castiga cu chestia asta :-?

Masaj erotic spunea...

o idee buna,nu-i rea

Bilete de avion ieftine spunea...

nu ma incanta

Cauciucuri second hand spunea...

interesanta ideea ...

Magazin haine online spunea...

Multumim pentru aceste idei super :D

Anonim spunea...

Pana la urma a luat cineva banii de la ei? Eu am cautat pe net si am gasit feed-back cum ca ar fi o pacalelea ...

Cursuri italiana spunea...

nu suna chiar asa de rau..

Hosting gratuit spunea...

O idee foarte buna :)

Geamuri termopan spunea...

suna foarte bine;))

Plan de afaceri spunea...

interesanta idee :)

Invitatii nunta spunea...

Nu cred in modalitatile astea de castiguri fara aproape nici o munca!

Inchiriere masini spunea...

Trebuie sa avem grija cui dam datele personale...mai ales pe net este destul de periculos...

Laptop de vanzare spunea...

teoria asta..ce usoara este:))

Laptop de vanzare spunea...

teoria asta..ce usoara este:))

Leasing auto spunea...

Fiecare alege ceea ce doreste,ceea ce tu ai scris este o sugestie buna.Multumim

Fotograf nunti spunea...

este o idee buna dar nu toata lumea poate suporta inca un job..

Garsoniere de vanzare spunea...

usor de zis, greu de facut:)

Masini de vanzare spunea...

O sugestie destul de ok:)

Masina de spalat spunea...

mda..deci hai sa economisim:)

Magazine online spunea...

Destul de greu de sfidat

Mobilier la comanda spunea...

Nu prea am incredere in astea...

Anonim spunea...

"posteaza link ul de pe afiliate program undeva unde este trafic iar fiecare persoana care se va inregistra pe baza link-ului tau iti va aduce 5 dolari." vezi ca tepuiesti lumea spunandu-le sa dea linkul tau mai departe! nu e frumos!!! LABARULE!

Motociclete de vanzare spunea...

Hm..poate o sa incerc,la urma urmei ce am de pierdut?:)

Oferte revelion spunea...

Nu cred:|:|:|

Produse cosmetice spunea...

Daca lucrezi 9 ore pe zi la o firma si mai faci si 2 ore pe drum nu prea mai ai timp si de altceva...

Telefoane mobile spunea...

Hmmm imi surade ideea!!!:)

reparatii calculatoare bucuresti spunea...

Multumesc pentru idee.

Alin spunea...

Cu siguranta nu sfidezi nimic prin metoda asta. Criza este un mit:)

Vanzari auto spunea...

Jobul part time este un job perfect pentru persoanele care nu vor sa se streseze..

Spatii comerciale spunea...

Hmmm:--???

Proiecte de case spunea...

Multumim pentru informatie!

Scule spunea...

Imi placee:)

Panouri solare spunea...

Nu prea am incredere in ''solutiile'' astea...

Scoala soferi spunea...

Poate sa fie adevarat..;)

Parfumuri online spunea...

Nu prea cred in modalitatea asta...

Usi interior spunea...

Sincer nu mi ajunge timpul.si un job de asta nu mi aduce destui bani ca unul full time..:)

Tratamente naturiste spunea...

Nu prea mai ai timp daca lucrezi un full time...:) si mai ai si mancare de facut si curatenie si un copil pe langa..

Scaune spunea...

Nu prea cred in asa ceva!!

Dezmembrari auto spunea...

Nu este o idee rea ;)

alina spunea...

am mai vazut astfel de programe si sunte toate niote mari tepe!!

Tigle metalice spunea...

Mi se pare super ideea..:| dar depinde si de timpul fiecaruia..

Pensiuni Busteni spunea...

foarte tare chiar o sa incerc si eu

Terenuri de vanzare spunea...

Interesanta idee..depinde si de viziunea fiecaruia...:)

Cazare Brasov spunea...

Pare o idee buna :d

Cazare Sinaia spunea...

Pare o idee ok...:)

Jucarii copii spunea...

Foarte buna sugestia..:)

Rca ieftin spunea...

e o idee destul de buna pentru cineva care vrea sa isi mai adauge un venit acolo lunar.:)

Ferestre termopan spunea...

Da, este o idee ok asta :)

Servicii contabilitate spunea...

daca ai un joc full time nu mai ai timp de inca unul si dintr-un job part time nu faci foarte muti bani

Spalatorie auto spunea...

Daca ar fii asa buna nu ar fi practicata de toti?

Vopsitorie auto spunea...

Nu cred in asa ceva..sincer!

Telefoane de vanzare spunea...

Bine de stiut!!

Masaj anticelulitic spunea...

nu cred ca un job part time te ajuta foarte mult pentru ca nu este bine platit

Canapele extensibile spunea...

Nu pare ceva atat de rau..

Imbracaminte online spunea...

Chiar merita incercat, din moment ce nu ai nimik de pierdut.. :)

Tratamente cosmetice spunea...

nu cred ca as rezista cu 2 joburi unul part time si unul cu norma intreaga.

Implant dentar spunea...

Buna ideea!:) dar nu prea e timp pentru asa ceva:)

Anunturi auto spunea...

chiar asa si este!

Radio online spunea...

Consider ca poti face orice vrei..daca stii sa iti aranjezi timpul si activitatile,totul depinde de tine si de atitudinea pe care o adopti!:)

Bijuterii handmade spunea...

hmmm super..a incercat cineva?

Masini de inchiriat spunea...

Este si asta o metoda foarte practica in zilele noastre :) dak al 2lea job mai e si cv usor pe internet ... e perfect :D

Carti online spunea...

Jobul asta e pentru cei multi-tasking..:D

Pastile slabit spunea...

nu cred ca un astfel de job te ajuta prea mult deoarece banii castigati intr-un job part time sunt destul de putini

Cabinet stomatologic spunea...

Se practica in ziua de azi..!:) si e foarte util..

Lenjerie intima spunea...

Suntem vrajiti de bani

Produse bio spunea...

Daca stii sa te descurci..o sa fie ok..:)

Produse naturiste spunea...

criza nu o pot sfida decat cei care au multi bani noi astia mai de rand trebuie sa muncim

Pensiuni Sinaia spunea...

Ideea in sine este buna, pt cei care nu au ce face cu timpu liber. acum mai depinde si cate ore mai lucrezi la primul job :)

Jocuri 3d spunea...

Nu mai e de actualitate acest articol? am vazut ca link-urile spre acele site-uri nu mai sunt bune..si eu vreau sa combat criza..

Auto second hand spunea...

nu stiu dak chiar functioneaza!

Proiecte de case spunea...

Mda ... si cate sa indure organismul tau ? Muncesti 12-16 ore pe zi si in rest abea dak mai apuci sa dormi ..

Canapele piele spunea...

Abia astept sa incerc!:)

Transport marfa spunea...

de ar exista cu adevart ar fi bine! si chiar dak exista eu nu pot avea incredere in asa ceva!:|

Transport agabaritic spunea...

Chiar asta si fac .. dar este destul de obositor. nu mai ai timp pentru nimik . nu stiu daca este tocmai o alegere buna sa ai 2 job'uri :)

Transport persoane spunea...

Este si aceast o solutie dar nu cred ca este cea mai buna!

Cazare revelion spunea...

e bun si un job part time ca mai faci niste bani in plus dar pe langa trebuie sa ai si un job full ca altfel nu faci fata

Anonim spunea...

link'ul nu mai este valabil sau ce ? pt k nu mai merge. nu poti intra :) da eroare ..

diete de slabit spunea...

Superba ideea. Am intrat si chiar functioneaza. Multumesc mult!

Costum baie spunea...

O idee foarte buna, Insa oare cati au castigat bani cu asta? A incercat cineva? Poate spune cineva mai multe despre?

Constructii case spunea...

Cati bani ati scos din asa ceva?

termopane spunea...

Ideea nu e rea si merita incercat poate iese ceva...

Cazare spunea...

multumesc pentru idee! merita incercat. am sa revin sa va spun cat am castigat :)

trasformatori spunea...

Cunosc un prieten care castiga si 400 $ pe luna prin site-urile astea

simona spunea...

este vreo persoana care a castigat bani din asta? desi nu petreci decat jum de ora pe zi, dar sincer daca e pacaleala as prefera sa fac altceva in jum aia de ora!

marian spunea...

O idee foarte buna pentru a face ceva banuti in plus, multumim pentru pont

cherestea spunea...

A facut cineva bani din chestia asta? o dovada de plata ceva..

daniel spunea...

foarte tare. multumim frumos!

MADALINA spunea...

Orice metoda de a castiga bani online este bine venita!

MIREL spunea...

O sa iesim din aceste crize financiare cand o sa ne schimbam valorile si gandirea

Alina spunea...

Buna acesta idee de a sfida criza.

Mihai spunea...

Pare o idee buna.

 
Adauga blog - adauga articole Bloguri, Bloggeri si CititoriZiarul
Protected by Copyscape Plagiarism Scanner