4.03.2010

Prea multa cola? Adio, urmasi!

.

Conform rezultatelor unui studiu recent efectuat de catre cercetatorii din Danemarca, barbatii care beau zilnic circa 1 litru de bauturi de tip cola, risca sa ramana fara urmasi.


In medie, organismul dependentilor de cola sau de alte bauturi cabogazoase dulci, produce cu 30% mai putin lichid seminal, comparativ cu cel al barbatii care nu beau acest gen de bauturi. Studiul, publicat in prestigiosul American Journal of Epidemiology, sustine ca vina nu o poarta cofeina, cum se credea pana in prezent, ci cocktail-ul de compusi chimici, aditivi, zaharuri si potentatori de gust prezent in compozitia bauturilor racoritoare artificiale.

Studiul a fost efectuat pe un esantion de 2.500 de barbati amatori sau nu de bauturile carbogazoase. Rezultatele au vorbit de la sine. Barbatii care nu obisnuiau sa bea cola prezentau circa 50 de milioane de spermatozoizi pe mililitrul de lichid seminal, comparativ cu ceilalti, al caror procent de spermatozoizi atingea cifra de maximum 35 milioane de celule seminale pe mililitru.

1 comment

cineva spunea...

ce imi e 5o ce imi e 35, pula mea, tot milioane sunt
si ala mica sa-mi suga pula ca nu ma las eu de cola pentru el
ai auzi ba " la muie cu tine, te bag in gat la mata si de cola nu ma las"

 
Adauga blog - adauga articole Bloguri, Bloggeri si CititoriZiarul
Protected by Copyscape Plagiarism Scanner